close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور هند و سفر

    بازدید : 190
    سه شنبه 23 آبان 1396 زمان : 16:58

    هتل دایما بیز آنتالیا

    هتل 5 ستاره دایما بیز آنتالیا در منطقه کمر آنتالیا و با ساحل شنی اختصاصی ۳۵۰ متری در سواحل دریای مدیترانه واقع شده است . فاصله این هتل تا مرکز آنتالیا حدود 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 56 کیلومتر است.این هتل با مساحتی حدود ۶۰۰۰۰ متر مربع در ۵ ساختمان جداگانه و ۴ طبقه بنا گردیده است که از طریق آسانسور دسترسی به طبقات فراهم میگردد . هتل دایما بیز در کنار هتل دایما ریزورت واقع شده است که هر کدام استخرهای جداگانه دارند اما سرسره های آبی و محل تشکیل جنگ های شبانه و بعضی تفریحات دیگر برای هر ۲ هتل مشترک است. هتل مجموعا 9 رستوران دارد که یک رستوران اصل انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند، 7 رستوران آلاکارته که هر کدام غذای محلی یکی از نواحی هفت گانه ترکیه را سرو می کند و یک اسنک رستوران که اسنک وتنقلات خوش طعم را برای مسافران تور آنتالیا سرو می کند. مرکز SPA در هتل مجلل دایما بیز با فضایی آرامش بخش خدماتی چون حمام ترکی به سبک سنتی، استخر‌های سر باز و سرپوشیده، اتاق ماساژ، سونا، جکوزی و اتاق بخار ارائه می‌کند. همچنین در این هتل خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های فوتبال با استاندار‌های فیفا، والیبال، بسکتبال، مینی‌کلاب، تنیس، یوگا و پیلاتس نیز ارائه می‌شود. پارک آبی 55000 متری با 7 سرسره آبی و ورزش‌های آبی از دیگر امکانات تفریحی این هتل می‌باشد. هتل دایما بیز آنتالیا دارای خدمات تفریحی شبانه از جمله، دیسکو، جشن‌های لب ساحل، بازی‌های کامپیوتری، آمفی تئاتر، نمایش و موزیک زنده می‌باشد.

    هتل دایما بیز آنتالیا

    هتل دایما بیز آنتالیا

    هتل دایما بیز آنتالیا

    هتل دایما بیز آنتالیا


    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

    هتل 5 ستاره دلفین ایمپریال در منطقه لارا شهر آنتالیا قرار دارد وفاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 10 کیلومتر و ازنظر زمانی 15 دقیقه است. مساحت هتل 54000 متر مربع است و دارای ساحل شنی اختصاصی می باشد. اتاق‌های این هتل بسیار مدرن طراحی شده و همگی آنها دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و تهویه مطبوع هستند. مینی‌بارها با انواع نوشابه، بیسکویت ، بادام زمینی و ... هر روز بصورت رایگان برای مهمانان تور آنتالیا شارژ می‌شوند. رستوران های هتل شامل رستوران اصلی با ظرفیت 1500 نفر که صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه و سلف سرویس سرو می‌کند، رستوران آلاکارته MIA MENSA که غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته ZUMA که غذاهای چینی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته LALEZAR که غذاهای ترکی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته PESCADOR که غذاهای دریایی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته FUSION که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته HELEN که غذاهای ترکی و دریایی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته MUSEUM که غذاهای فرانسوی سرو می‌کند، رستوران آلاکارته DA VINCI که غذاهای گوشتی و منوی گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند و اسنک‌بار که در آن پیتزا، پن کیک، بستنی و کلوچه سرو می‌شود. از امکانات دیگر این هتل زیبا برای مسافران تور آنتالیامی توان به استخر رو باز، استخر سرپوشیده و سرسره‌های آبی، ستخر مخصوص کودکان، زمین بازی، باشگاه کودکان، مرکز SPA (حمام ترکی، جکوزی، اتاق بخار، سونا (به صورت رایگان) و ماساژ (با هزینه))، سالن بدنسازی، بسکتبال، والیبال ساحلی، تنیس و مینی فوتبال، برنامه show time شبانه و موسیقی زنده در لابی اشاره کرد.

    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا

    هتل دلفین ایمپریال آنتالیا


    هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

    هتل 5 ستاره کریستال واترورلد (Crystal WaterWorld Resort & Spa) آنتالیا در کنار ساحل زیبای مدیترانه با آب های زلال و شفاف مکانی مناسب و ایده آل برای اقامت در آنتالیا است. این هتل زیبا حدود ۵۰۰ متر تا ساحل دریا فاصله دارد و در منطقه بلک واقع گردیده است. هتل یک پارک آبی زیبا با سرسره های بلند و پر هیجان دارد. رستوران هتل کریستال واتر ورلد تمامی وعده های اصلی غذایی مانند : صبحانه، ناهار و شام را به سبک بوفه باز به شما ارائه می دهد و در طول روز شما مسافران تور آنتالیا می توانید تنقلات و انواع نوشیدنی های خنک و شاد را در ساحل و یا کنار استخر میل کنید و لذت ببرید. رستوران های هتل انواع غذاهای خوشمزه ترکیه، شرق دور، ایتالیایی و آمریکایی جنوبی را برای شما آماده میکند. اتاق های هتل بزرگ و راحت هستند و همه اتاق ها با پارکت های چند لایه و سرامیک کفپوش شده اند اتاق ها به زیبایی تزئین شده و امکانات خوبی مانند : میز مخصوص نوت بوک، تلویزیون های ال سی دی با ماهواره، موسیقی، مینی بار، شماره گیری مستقیم، صرفه جویی در انرژی کلید کارت، زنگ خطر آتش سوزی و آتش، اینترنت رایگان Wi-Fi ، حمام و سرویس بهداشتی ، سشوار و تلفن، و سیستم برقی با قدرت ۲۲۰ ولت را دارد. تمامی اتاق ها داری بالکن هستند و بعضی از اتاق ها نمایی زیبا و خیره کننده رو به دریا دارند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به ۲ استخر در فضای باز، استخر اسلاید آب، ۲ استخر کودکان، مرکز آبگرم هتل شامل حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، و انواع ماساژ و درمان های زیبایی، والیبال ساحلی، زمین تنیس، مرکز تناسب اندام ، مینی گلف، بیلیارد، بازی بولینگ ، بازی های ویدئویی،فوتبال، جت اسکی، چتر بازی با طناب، قایق رانی pedalos و ... اشاره کرد.

    هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

    هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

    هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

    هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا

    هتل کریستال واتر ورلد آنتالیا


    هتل ماردان پالاس آنتالیا

    هتل 5 ستاره ماردان پالاس آنتالیا گرانترین و لوکس ترین هتل در منطقه اروپا و مدیترانه محسوب میشود و برای ساخت آن بیش از ۱٫۴ میلیارد دلار هزینه شده است. این هتل دارای ۵۶۰ اتاق میباشد و برای ساخت ساحل اختصاصی آن بیش از ۹۰۰۰ تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به کار گرفته شده است. ۱۰۰۰۰ متر مربع طلا ، ۵۰۰۰۰۰ قطعه کریستال و بیش از ۲۳۰۰۰ متر مربع مرمر ایتالیایی در ساخت این بنا به کار گرفته شده است. همچنین استخر آن جزء بزرگترین استخرهای اروپا و آکواریم آن با بیش از 2400 ماهی جزء بزرگترین های اروپا محسوب میشوند. هر اتاق در هتل ماردان پالاس آنتالیا دارای یک بالکن اختصاصی با منظره ای زیبا از کوه های توروس ، دریای مدیترانه و یا استخر شنا است . اتاق های هتل دارای دکوراسیون مجلل و بسیار با شکوه و بزرگ و دارای تمام امکانات رفاهی هستند. استخر زیبا و منحصر به فرد هتل در فضای باز دارای یک آکواریوم مرکزی و چشمه های مصنوعی بسیار زیباست. همچنین یک صخره جالب در استخر شنا وجود دارد که مهمانان تور آنتالیا می توانند در کنار ماهی ها با لوله تنفسی غواصی و در یک محیط کنترل شده شنا کنند. رستورانهای مختلف این هتل آنتالیا، انواع غذاهای روسی، فرانسوی، تایلندی، ژاپنی و مدیترانه ای مخصوص را سرو میکنند. یک مکان اختصاصی در پشت بام هتل نمایشی پانورامایی ازدریای مدیترانه هنگام سرو غذا به شما ارائه می دهد. سالن ورزشی بسیار پیشرفته هتل به همراه اتاق مدیتیشن با منظره ای رو به استخر درون ساختمان دارد. مرکز درمان های زیبایی تالاسو نیز انواع ماساژهای مخصوص صورت و بدن را ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل لوکس برای مهمانان تور آنتالیا می توان به ۳ استخر (سرپوشیده و روباز) و بخش ویژه‌ی کودکان، صندلی و سایبان برای حمام ‌آفتاب، باشگاه ورزشی، سونا، اتاق بخار، جکوزی،سولاریوم، حمام ترکی، استخر نمک دریایی، بوفه‌ی استخر، خدمات ماساژ درمانی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، قایق‌ موتوری، قایق‌رانی، بولینگ،زمین تنیس، دارت، اسب ‌سواری، موج‌سواری، بیلیارد، اسکواش، کاریوکی، زمین بازی کودکان و... اشاره کرد.

    هتل ماردان پالاس آنتالیا

    هتل ماردان پالاس آنتالیا

    هتل ماردان پالاس آنتالیا

    هتل ماردان پالاس آنتالیا

    هتل ماردان پالاس آنتالیا

    هتل ماردان پالاس آنتالیا

    هتل ماردان پالاس آنتالیا


    هتل آدم و حوا آنتالیا

    هتل 5 ستاره آدم و حوا آنتالیا در زمینی به وسعت 100 هزار مترمربع در منطقه جنگلی بلک و کناره ساحل قرار گرفته است و دارای 300 متر ساحل شنی اختصاصی است. این هتل 35 کیلومتر تا فرودگاه و 45 کیلومتر با مرکز آنتالیا فاصله دارد. در مجموع 478 اتاق و 68 ویلا در این هتل قرار دارند که از طریق آسانسور می‌توان به کلیه طبقات تردد نمود که شامل اتاق های رو به دریا، اتاق ها و سوئیت های خانوادگی، سوئیت کینگ، ویلای آدم، ویلای حوا و ویلای PRESIDENTIAL است. در طراحی این هتل، از رنگ سپید، شیشه و آینه استفاده شده است که جلوه ای منحصر به فرد به آن داده است. رستوران های این هتل شامل 9 رستوران است که انواع غذاهای ترکی،دریایی، مکزیکی، مدیترانه ای و بین المللی را برای مهمانان تور آنتالیا سرو می کنند. هم چنین 8 کافه در این هتل وجود دارد که نوشیدنی های متفاوت محلی و بین المللی را در مکان های مختلف (کلاب ، کنار ساحل و...) سرو می کنند. در ضمن هتل مجلل آدم و حوا دارای طویل ترین بار دنیا است که ۹۶ متر طول داشته و مجهز به طولانی ترین استخر است که طول آن دو برابر استخر های استاندارد المپیک بوده و معادل ۱۴۰ متر می باشد .از امکانات تفریحی این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر روباز , استخر سرپوشیده , سرگرمی های آبی , پارک آبی , استخر کودکان , سرسره آبی , کلاب شبانه , ساحل اختصاصی , دارت ,بیلیارد , باشگاه بدنسازی , سونا , جکوزی , حمام ترکی و اسکواش اشاره کرد.

    هتل آدم و حوا آنتالیا

    هتل آدم و حوا آنتالیا

    هتل آدم و حوا آنتالیا

    هتل آدم و حوا آنتالیا

    هتل آدم و حوا آنتالیا

    هتل آدم و حوا آنتالیا

    بهترین هتل های آنتالیا
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 11

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 59
  • بازدید کننده امروز : 60
  • باردید دیروز : 174
  • بازدید کننده دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 1698
  • بازدید سال : 5389
  • بازدید کلی : 51350
  • کدهای اختصاصی