close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور هند و سفر

    بازدید : 227
    سه شنبه 23 آبان 1396 زمان : 17:03

    هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

    هتل 5 ستاره رویال هالیدی پالاس آنتالیا با ساختمانی رویایی شامل ۴ برج متصل به هم در ۱۳ هکتار زمین سبز مدیترانه ای در ساحل دریا واقع شده و در17 کیلومتری شهر آنتالیا ودر18 کیلومتری فرودگاه بین المللی می باشد و از نظر زمانی تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد . ایستگاه حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی هتل قرار دارد. اتاق های هتل رویال هالیدی با دکورهای غنی به سبک قصر سلطنتی عثمانی تزئین شده که در این اتاق ها میهمانان تور آنتالیا می توانند تعطیلاتی متفاوت با ترکیبی از امکانات مدرن و لمس سنت و تاریخ داشته باشند . تمامی اتاقها دارای اینترنت رایگان Wi-Fi ، یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ،مینی بار و چای و امکانات قهوه هستند . همچنین اتاق ها دارای حمام، سیستم تهویه‌ی مرکزی هستند بعضی از اتاق ها دارای بالکن هستند اما اتاق‌های جلویی بالکن و گاوصندوق ندارند. رویال هالیدی پالاس دارای گزینه های متفاوت رستورانی شامل انواع غذاهای ایتالیایی، مکزیکی و ماهی ها است مجموعه ای از شیرینی های سنتی ترکی در شیرینی پزی هتل آماده میشود مهمانان می توانند از انواع نوشیدنی های گرمسیری و تنقلات در نوار استخر لذت ببرند.همچنین در صورت تمایل می‌توانند پس از رزرو جا از منوی رستوران، غذای مورد نظرشان را سفارش دهند. امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل سونا، حمام ترکی، حمام بخار، سرسره‌ی آبی، باشگاه ورزشی، موسیقی زنده، پینگ پنگ، قایقرانی با کانو، بیلیارد، تنیس، بولینگ، کافه، بار، کلاب شبانه، زمین بازی کودکان و ... است.

    هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

    هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

    هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

    هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

    هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

    هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا


    هتل کروانسرای لارا آنتالیا

    هتل 5 پنج ستاره کروانسرای لارا آنتالیا در زمینی به مساحت 110000 متر مربع در کنار ساحل لارا بنا شده است. ساختمان این هتل به شکل U بنا شده که امکان دیدن منظره رو به دریا را به همه اتاق ها می دهد. فاصله هتل تا مرکز آنتالیا 12 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 10 کیلومتر است. هتل دارای یک لابی 3000 متری و چشمگیر است و در 9 طبقه بنا شده است. اتاق های هتل شامل 579 اتاق است که دارای امکاناتی مانند بالکن، تلفن، حمام اختصاصی با وسایل شستشوی رایگان، سیستم گرمایش مرکزی، سشوار ،آینه، تلفن با خط مستقیم، تهویه مطبوع، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت ،کاناپه، مینی بار و تلویزیون صفحه تخت است. هتل دارای پنج رستوران است که رستوران اصلی در طبقه اول قرار دارد و غذا را به صورت بوفه سرو می کند. در چهار رستوران دیگر انواع غذاهای آمریکای لاتین، چینی، دریایی و پنکیک های محلی ترکیه را سرو می کنند. هم چنین هشت کافه در مکان های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی ها و دسرها را در اختیار مهمانان تور ‌آنتالیا قرار می دهند. از دیگر امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر سرپوشیده، استخر موج، پارک آبی، سونا، جکوزی، ماساژ، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی،‌ زمین فوتبال، تنیس و بسکتبال،‌ نمایش شبانه،‌ آواز و موسیقی زنده و... اشاره کرد.

    هتل کروانسرای لارا آنتالیا

    هتل کروانسرای لارا آنتالیا

    هتل کروانسرای لارا آنتالیا

    هتل کروانسرای لارا آنتالیا


    هتل رویال وینگز آنتالیا

    هتل 5 ستاره رویال وینگز آنتالیا در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است و با باغ های زیبا احاظه شده است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر و تا مرکز شهر 17 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 457 اتاق است که شامل اتاق های ممتاز، سوییت کوچک، اتاق خانوادگی دوبلکس و سوییت کینگ است و برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی شامل حمام اختصاصی همراه با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون، ماهواره‌، دسترسی به اینترنت، مینی‌بار، یخچال، تخت کینگ‌سایز، تهویه‌ی مطبوع، سیستم گرمایشی مرکزی، بالکن و گاوصندوق اجاره‌ای هستند. رستوران های این هتل شامل یک رستوران اصلی رویال، چهار رستوران که طبق ساعت مقرر سرویس ارائه می کنند، چهار رستوران آلاکارته که غذاهای ایتالیایی، چینی، ترکی و دریایی سرو می کنند و یک اسنک بار در ساحل است. هم چنین هتل دارای 11 کافه است که انواع نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه را به مهمانان تور آنتالیا ارائه می دهد. هم چنین هتل دارای امکاناتی مانند 8 استخر روباز، یک استخر سرپوشیده،‌ مرکز SPA ( حمام ترکی، حمام بخار فنلاندی، جکوزی و ماساژ ) ، زمین تنیس، والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، واترپلو، تیراندازی با کمان ، بولینگ ، ساحل اختصاصی، مرکز بدنسازی، نمایش های کمدی و... برای مسافران تور آنتالیا است.

    هتل رویال وینگز آنتالیا

    هتل رویال وینگز آنتالیا

    هتل رویال وینگز آنتالیا

    هتل رویال وینگز آنتالیا

    هتل رویال وینگز آنتالیا

    هتل رویال وینگز آنتالیا


    هتل اسپایس آنتالیا

    هتل 5 ستاره اسپایس آنتالیا در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است و فاصله آن تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر است. مساحت هتل حدود 91000 متر مربع است و دارای ساحل شنی اختصاصی به طول 270 متر و ساحل سنگی است. هتل در مجموع دارای 546 اتاق است که شامل اتاق استاندارد، اتاق اختصاصی، اتاق دلوکس، سوئیت، اتاق دوبلکس، سوئیت ماه عسل، سوئیت کویین، سوییت دوبلکس، سوئیت خانوادگی، سوئیت سلطنتی و یک سوئیت پنت هاوس مجلل است که برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند تراس، حمام، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و سشوار هستند. هم چنین هتل دارای چهار نوع ویلا است که هر کدام در نوع خود بی نظیرند. این هتل مجلل دارای 6 رستوران برای مسافران تور آنتالیا است که شامل رستوران SUMAK با سرو انواع برگرها و غذاهای دریایی و سبک، رستوران آلاکارته ZEYTHIN با سرو غذای ایتالیایی، رستوران آلاکارته WASABI با سرو غذای آسیایی، رستوران آلاکارته KEKICK با سرو انواع ماهی و غذاهای دریایی، رستوران آلاکارته DEFNE VIP با سرو متنوع ترین غذاها، رستوران آلاکارته KISHNISH با سرو غذاهای شرقی و ترکی است. هم چنین هتل دارای سه کافه است. هتل برای مسافران تور آنتالیادارای امکاناتی مانند 2 استخر رو باز، 1 استخر المپیکی سرپوشیده، 1 استخر سر پوشیده برای کودکان، پارک آبی با 7 سرسره، مرکز spa با امکانات سونا، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ و باشگاه بدن‌سازی، زمین فوتبال، والیبال ساحلی، تنیس، گلف، ایروبیک، ژیمناستیک، دارت، بیلیارد، قایقرانی و موج سواری، نمایش و آواز، سیرک، شعبده‌بازی، کنسرت، فستیوال و موزیک زنده است. مسافران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل لحظاتی رویایی را تجربه کنند.

    هتل اسپایس آنتالیا

    هتل اسپایس آنتالیا

    هتل اسپایس آنتالیا

    هتل اسپایس آنتالیا

    هتل اسپایس آنتالیا

    هتل اسپایس آنتالیا

    هتل اسپایس آنتالیا

    هتل اسپایس آنتالیا


    هتل مکس رویال بلک آنتالیا

    هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا در مساحتی بالغ بر 105000 متر مربع در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. فاصله هتل مکس رویال تا مرکز شهر حدود 44 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا حدود 35 کیلومتر است. هتل دارای 445 اتاق است که شامل سوئیت، سوئیت با تراس، سوئیت 100 متری و 200 متری، سوئیت دوبلکس، سوئیت خانوادگی، ویلای ALBATROSS 350 و ویلای سلطنتی است و برای مهمانان تور آنتالیا دارای امکاناتی مانند حمام، سشوار، تلفن مستقیم، صندوق امانات، تلویزیون و مینی‌بار هستند. هم چنین رستوران ها این هتل عبارتند از رستوران اصلی که غذا را برای مهمانان تور آنتالیا به صورت بوفه سرو میکند و چهار رستوران آلاکارته که غذاهای ترکی، مدیترانه ای، چینی و استیک سرو می کنند. هم چنین 15 کافه در قسمت های مختلف هتل قرار دارند که انواع نوشیدنی و شیرینی های مختلف و خوش طعم را برای مسافران تور آنتالیا سرو می کنند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی با چهار سرسره، زمین‌های فوتبال با استاندار‌های فیفا، والیبال، گلف، باشگاه بدنسازی، ورزش‌های آبی، تنیس، یوگا و پیلاتس ، پارک کودکان، مرکز SPA مجللل دارای 2 حمام ترکی به سبک سنتی، 2 اتاق ماساژ ،2 سونا ، جکوزی و اتاق بخار، باشگاه بولینگ، آمفی تئاتر، نمایش و موسیقی زنده برای مسافران تور آنتالیا است.

    هتل مکس رویال بلک آنتالیا

    هتل مکس رویال بلک آنتالیا

    هتل مکس رویال بلک آنتالیا

    هتل مکس رویال بلک آنتالیا

    هتل مکس رویال بلک آنتالیا

    هتل مکس رویال بلک آنتالیا

    هتل مکس رویال بلک آنتالیا

    هتل های 5 ستاره آنتالیا
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 11

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 277
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 126
  • بازدید کننده امروز : 127
  • باردید دیروز : 78
  • بازدید کننده دیروز : 79
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 313
  • بازدید ماه : 1590
  • بازدید سال : 5281
  • بازدید کلی : 51242
  • کدهای اختصاصی